top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

כול מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים קרם הבהרה לפנים

סובלת מפיגמנטציה וכתמי עור? מעוניינת להתחיל ולהשתמש בקרם הבהרה לפנים? צבע העור נקבע על פי שיעור המלנין שבגופנו. דהיינו, אצל בעלי עור בהיר, שיעור המלנין פחות בהשוואה לבעלי עור כהה. המלנין הנו פיגמנט המיוצר על ידי מלנוציטים, תאים בשכבת האפידרמיס של העור. כמות המלנין וגוון העור מהווים עניין גנטי, אך ישנם עוד גורמים נוספים שיכולים להשפיע על גוון העור כמו שינויים הורמונליים, נזקי הגיל, חשיפה לשמש ו\או לכימיקלים מסוימים. הגורמים הללו מעודדים היווצרות גוון עור לא אחיד וכתמי עור שאינם נעלמים מאליהם. התופעה מתבטאת במראה בלתי אסתטי, ובפרט כשמדובר בעור הפנים. ניתן למנות כיום אינספור תכשירים שונים להפחתת הפיגמנטציה והבהרת הכתמים, שחלקם יעילים מאוד וחלקם פחות.

רכיבים העלולים לגרום לתופעות הלוואי

יחד עם זאת, מעבר לרמת אפקטיביות של קרם הבהרה לפנים כזה או אחר, שימוש לא נכון או חמור מזה- שימוש בקרם הבהרה המכיל רכיבים מסוימים עלול לגרום לתופעות הלוואי ולהיות אפילו מסוכן. לדוגמה, רכיבים כגון Arbutin 20 ו- Hydroquinone שהרבו בעבר לעשות בהם שימוש בתכשירים שונים להבהרת העור עלולים לגרום לשינויים לא רצוניים ובלתי הפיכים ובמקרים רבים אף לסרטן. רכיבים פעילים אחרים כמו Kojic Acid ו- Hydrogen Peroxide עלולים לגרום לגירוי מוגבר, צריבה וכוויות בעור. מרבית מהחומרים הללו נאסרו לשימוש בחלק גדול ממדינות המערב, אך עדיין ישנן חברות המוסיפות אותם למוצריהן. מעבר לכך, תכשירים המכילים רטין A אינם מומלצים לשימוש בתקופת ההיריון ואילו תכשירים אסורים לשימוש במהלך החשיפה לשמש.


קרם הבהרה לפנים | אבסולוט קר

סדרת המוצרים BE BRIGHT מבית המותג Absolute Care

ככלל, בטרם בחירת קרם הבהרה לפנים, חשוב לבדוק את רשימת הרכיבים המפורטים על גב התווית, ובמידה ומופיע אחד הרכיבים שהוזכרו כאן, רצוי שלא לרכוש את המוצר. כמו כן, לעתים קורה שהחומרים הפעילים מכונים בשמות שונים במדינות שונות. לפיכך, במצבים שבהם מצוינים בתווית רכיבים שאינם מוכרים, כדאי לברר את טיבם לפני קניית המוצר או להעדיף מוצר אחר על פניו. אחת מסדרות המוצרים המומלצת ביותר להבהרת העור היא BE BRIGHT מבית המותג Absolute Care. מדובר בסדרת מוצרים חדשנית ומתקדמת להבהרת לצורכי העור השונים (טיפול נקודתי ממוקד או הבהרה כללית ואחידה של עור פנים) בצורה בטוחה ויעילה. המוצרים בסדרה מבוססים על רכיבים טבעיים בלבד ומניבים תוצאות הנראות לעין החל מהשימוש הראשון.

3,926 views0 comments
bottom of page