top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

המדריך המלא: בואי לגלות מה הופך קרם עיניים לקרם עיניים מומלץ

סובלת מסימנים כהים, נפיחות, קמטים וקמטוטים סביב העיניים? מחפשת קרם עיניים מומלץ? אומרים שהעיניים הן הראי של הנפש והחלון אל הנשמה, אבל מתישהו מתחילים להופיע סממני הגיל הראשונים, וזה קורה בדרך כלל סביב העיניים, שהרי העור שם זז כל הזמן- כשאנחנו מחייכות, צוחקות, מודאגות, כועסות, בוכות, מסתנוורות... סביב העיניים קיימים 22 שרירים הנמצאים בתנועה מתמדת ואחראיים למעל ל- 10,000 מצמוצים בממוצע ביום. ואם נוסיף אל המשוואה הזו את העובדה שהוא גם דק יותר ביחס לכול אזור אחר בפנים וגם מכיל פחות בלוטות שומן ופחות חלבונים כמו אלסטין וקולגן, שאז ניתן להבין מדוע האזור הזה הוא הראשון להראות את סימני הגיל.

העדיפי תכשירים בעלי מרקם קליל ועדין ומכילים רכיבים עשירים בלחות

אלא מה, כשאנו מתחילות להבחין בסנוניות הראשונות של הזקנה, כולנו אצות מיד לרכוש קרם עיניים מומלץ, כזה שהיצרנים מבטיחים שיעלים כהויות, ימחק נפיחויות, יסיר קמטים, ימצק את העור, ועל אם הדרך גם ישיב את הנעורים האבודים. אז מה באמת הופך קרם עיניים לקרם עיניים מומלץ?


קרם עיניים מומלץ | אבסולוט קר
קרם עיניים מומלץ

על מנת שהטיפול יהיה מותאם לעור הדק והרגיש סביב העיניים ובו זמנית גם יעיל בלוחמה בשיני הזמן, כדאי להעדיף תכשירים שמתאפיינים במרקם קליל ועדין ומכילים רכיבים עשירים בלחות, כמו לדוגמה קרם עיניים להפחתת עיגולים שחורים מסביב לעין. מדובר בקרם עיניים בעל מרקם קליל המעניק טיפול עוצמתי המעלים את הנפיחויות והעיגולים השחורים מאזור העיניים, לצד הענקת מראה עור כללי צעיר וקורן יותר.

עשי שימוש קבוע בקרם עיניים המועשר ברטינול

סדרה זו כוללת גם קרם עיניים משקם ומזין במיוחד, המועשר בתמציות צמחיות להעלאת ריכוז החמצן בתאי העור, להגנה מרדיקלים חופשיים, לעיכוב הופעת קמטוטים באזור העיניים ולעידון מרקם העור. קריטריון נוסף לסיווגו של תכשיר כקרם עיניים מומלץ הוא חומצה היאלורונית בריכוזים גבוהים, כמו לדוגמה קרם העיניים מסדרת HYALURONIC ACID של Absolute Care, המכיל רכיבים פעילים המעניקים לעור הזנה ולחות ומשפרים את מראה הקמטוטים באזור העיניים. לחידוש הקולגן באזור העיניים ולטשטוש קמטים וסימני הבעה, מומלץ לעשות שימוש קבוע בקרם עיניים המועשר ברטינול (ויטמין E) הנחשב לאחד מהחומרים הפעילים והאפקטיביים ביותר לטיפול באנטי אייג'ינג, לשימור רמת הלחות בעור ולהקניית מראה כללי בריא, צעיר ורענן יותר עם אפקט מתמשך.

786 views0 comments
bottom of page