top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

המדריך המלא: איך לבחור מסכה לפנים ?

מחפשת מסכה לפנים ? היא מנקה, מעניקה לחות, מחיה ומטפחת את העור. ניתן למנות כיום אינספור סוגים של מסיכות, שכול אחת מהן מתאפיינת ביתרונות שונים ותכונות ייחודיות, אז איך בוחרים מסכה לפנים שאפקטיבית באמת ומספקת תוצאות מקסימליות במינימום זמן?


ככלל, את המסכה יש להתאים על פי סוג העור (עור יבש, שמנוני, מעורב או רגיל), הבעיות שמהן העור סובל (עור רגיש ואדמומי, נפיחות וכתמים כהים סביב העיניים, כתמי פיגמנטציה, פצעי אקנה ועוד) והגיל (מסכות לחות לעור צעיר, מסכות עשירות בהזנה לעור בוגר ומסכות אנטי אייג'ינג לטיפול בנזקי הזמן ומעכבי הזדקנות).


מסכות הפנים ניתנות לסווג בשלוש קטגוריות עיקריות שהן: מסכות ניקוי ופילינג, מסכות לטיפול בבעיות ספציפיות כדוגמת אקנה או כתמי פיגמנטציה, ומסכות להזנה והשלמת חוסרים.



המלצה: לבחון את יעודה ורכיביה של המסכה ואופי השימוש בה


בטרם בחירת מסכה לפנים מסוג זה או אחר, חשוב לבחון את יעודה, רכיביה ואופי השימוש בה. לדוגמה, ישנן על המדפים מסכות ניקוי שחלקן מכילות גרגרים להסרה מכנית של תאי עור מתים, בעוד אחרות כוללות רכיבים סופחי לכלוך ושומן או מתבססות על פילינג ביולוגי.


מסכות הלחות וההזנה מיועדות להחדרת חומרים המעשירים את העור בלחות ומשלימים חוסרים, כשבקטגוריה זו כלולות, בין היתר, גם מסכות יופי וזוהר (כמו לדוגמה מסכה מגנטית לעור קורן מסדרת INSTANT EFFECT של המותג Absolute CARE) שמטרתן להעניק לעור זוהר, חיות ומגע משי באופן מיידי, ומסכות אנטי אייג'ינג (כדוגמת מסכת זהב מסדרת 24 KARAT GOLD) למיצוק ומתיחה של עור בוגר.



להקפיד ולקרוא היטב את ההנחיות המצורפות אל האריזה


בקטגוריית המסכות לטיפול באזורים ממוקדים ו\או בבעיות עור ספציפיות ניתן למצוא מסכה לפנים להבהרת העור וקבלת גוון אחיד, וכן מסיכת עיניים ייחודית המדמה את אפקט הבוטוקס לטשטוש סממני הגיל, מיצוק העור העדין סביב העיניים ולהפחתה משמעותית בנפיחויות. בשעת השימוש במסכות פנים, חשוב להקפיד על עור נקי על מנת להבטיח אפקטיביות מרבית.


בנוסף, חשוב בטרם השימוש במסכה לקרוא היטב את ההנחיות המצורפות אל האריזה, כמו כיצד למרוח, משך הזמן שיש להשאיר על הפנים, כיצד להסיר וכן הלאה, שכן לכל מסכה יש הנחיות ספציפיות להעצמת האפקט. על פי רוב, במידה ומדובר במסכה איכותית, אפשר יהיה להבחין בשיפור משמעותי החל מהשימוש הראשון. עם זאת, שימוש קבוע במסכה עשוי להוביל לשיפור ממשי ארוך טווח.



איך לבחור מסכה לפנים
איך לבחור מסכה לפנים

1,188 views0 comments
bottom of page