top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

מסכת זהב לפנים מבית המותג Absolute CARE


מחפשת מסכת זהב לפנים למראה עור קורן ולתחושת זוהר מיידית? אזי מומלץ לך לנסות את סדרת הזהב KARAT GOLD 24 מבית המותג היוקרתי Absolute CARE! שמדובר בסדרת מוצרים אולטימטיבית, המכילה אבקת זהב 24 קראט ופורמולות של חומרים פעילים, המתאפיינים באפקט אנטי אייג'ינג אינטנסיבי וגלובלי. סדרת המוצרים הזו מבוססת על רכיבים טבעיים בלבד ומותאמת לכל סוגי העור, ובפרט לעור בוגר עם סממני גיל בשלב התחלתי או מתקדם. התוצאה שמתקבלת היא עור ממוצק, אלסטי וחלק יותר, תוך כדי הפחתת הקמטים והקמטוטים, הפיגמנטציה והאדמומיות, כל הפרמטרים הנדרשים כדי להעניק לעור שלך מראה בריא ורענן, זוהר וקורן.

מסכת זהב לפנים
מסכת זהב לפנים מאת אבסולוט קר

סדרת הזהב KARAT GOLD 24 להקניית עור זוהר



סדרת הזהב KARAT GOLD 24 כוללת קרם לחות להקניית עור זוהר (בעל פורמולה מהפכנית המתאימה לשימוש בבוקר ובלילה) וכן מסכת זהב לפנים וסרום פנים להרמה ומיצוק העור. מסכת הזהב מכילה, כאמור, אבקת זהב 24 קראט למיצוק העור ושיפור גמישותו ומרקמו. חומצה היאלורונית משמשת להקניית לחות אינטנסיבית, תחושת רכות והגנה מפני יובש, וחומרים פעילים שנועדו לסייע לתהליכי המטבוליזם וההתחדשות של התאים, להפחתת פיגמנטציה, נקבוביות ואדמומיות, ולהענקת גוון אחיד לעור. קרם הלחות מכיל חומרים פעילים, אבקת זהב 24 קראט ורכיבים טבעיים להזנה גבוהה של העור ושמירה על רמת לחות לאורך זמן, והוא מתאים לשימוש הן ביום והן בלילה, בעוד שהסרום לפנים תורם לשיפור מרקם העור ומיצוקו ומהווה מוצר משלים לסדרה.

ריכוזים גבוהים מאוד של חומרים פעילים



סדרת הזהב הייחודית, הכוללת מסכת זהב לפנים, קרם לחות וסרום זהב, מתאפיינת בריכוזים גבוהים של חומרים פעילים ובמקביל, המוצרים הם נטולי פארבנים (חומרים משמרים להעלאת חיי המדף של התכשיר), נטולי תוצרי נפט (פטרולטום), נטולי סיליקונים ופרופילן גליקול (תרכובת אורגנית המיועדת לשימושים תעשייתיים שונים כנגד הקפאה ועלולה לגרום לגירויים בעור). ברשימת הרכיבים הפעילים, לעומת זאת, ניתן למנות את שמן החוחובה העשיר בחומצות שומן חיוניות, חלבונים, ויטמינים ומינרלים שונים, את ה- Renovage שהנו רכיב פעיל במיוחד, המאריך את חייהם של תאי העור ופועל להפחתת נזקי הזמן, כמו גם חמאת השיאה הנפוצה בתחום האנטי אייג'ינג בזכות סגולותיה בהגנה וחידוש העור.

951 views0 comments
bottom of page