top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

מנפלאותיו של ויטמין A לפנים

סובלים מקמטים, קמטוטים ועור במראה מבוגר ודהוי? אם חשבתם שהפתרונות מסתכמים בטיפולי בוטוקס שהאפקטיביות שלהם מוגבלת בזמן או בניתוח פלסטי מסוכן ויקר, שהרי כדאי שתדעו שקיים פתרון נוסף, פתרון טבעי ונגיש, שיעניק לכם מראה רענן, צעיר וקורן, הכירו את ויטמין A לפנים!


מעבר להזדקנות העור הטבעית, ישנם אינספור גורמים המעודדים הזדקנות מוקדמת. החשיפה לשמש, אורח החיים הלקוי בעידן המודרני, כמו גם עישון, תזונה לא מאוזנת, שתייה שאיננה מספקת וכן הלאה, זאת בתוספת של גורמים תורשתיים וגורמים סביבתיים שאליהם נחשף העור במרוצת השנים, כגון חשיפה לזיהום אוויר ורדיקלים חופשיים, שהנם אטומים בלתי יציבים שפוגעים בחלבונים ובתאי העור ועשויים להוביל להזדקנות מוקדמת.


שיפור במראה העור ומרקמו


על אף שהזדקנות העור היא תהליך בלתי נמנע, אפשר בהחלט להאט את התהליך באופן משמעותי, לשפר בדרך טבעית את מראה עורכם ולהפוך אותו לחלק, ממוצק וזוהר, זאת בעזרת ויטמין A לפנים. למעשה, עוד בתחילת המאה שעברה גילה המדע את סגולותיו של הוויטמין ומחקרים הוכיחו את חשיבותו ונחיצותו לפעילות תקינה של מערכת החיסון, שמירה על אמייל השיניים ומבנה קרום התאים וסיוע לבריאות העיניים ולראייה תקינה.


יחד עם זאת, מסתבר שהוויטמין חיוני לא רק לפעילותן התקינה של מערכת החיסון והראייה, אלא גם תורם לשיפור מראה העור ומרקמו בשימוש חיצוני. לאחר שימוש בתכשיר המכיל ויטמין A לפנים (רטינול), הופך הוויטמין לחומצה רטינואית, וזו נקשרת אל חומצות גרעין שבתאי העור, מעודדת יצירת חלבונים בתא ומשפיעה על מנגנון ההתמיינות שלו.


מנפלאותיו של ויטמין A לפנים


סדרת המוצרים RETINOL מבית המותג הבינלאומי Absolute CARE


לאחר שימוש של שבועות ספורים בוויטמין A לפנים, מתחוללים השינויים הבאים: הוויטמין מחלחל אל תוך גרעין התא ומביא לשיפור מחזור הדם, קצב החלפת התאים והיווצרותם של תאי עור חדשים.


כושר הזנת שכבת העור החיצונית (אפידרמיס) משתפר, רזרבות חומרי הלחות הטבעיים של העור נשמרות בצורה יעילה יותר, שכבות העור מתעבות והופכות לאלסטיות וממוצקות יותר ועומק הקמטים הולך ופוחת.


אחת מסדרות המוצרים המומלצות ביותר לטיפול באנטי אייג'ינג ושיפור משמעותי במרקם ומראה העור היא RETINOL מבית המותג הבינלאומי Absolute CARE. מדובר בסדרת המוצרים המכילה ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין A (רטינול), המסייע להתחדשותם של תאי עור, מיצוק והחלקת העור ובכך גם להאטת תהליכי הזדקנות.



536 views0 comments
bottom of page