top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

המדריך לרכישה נבונה: מוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות

פותחות מכון יופי? מעוניינות לרכוש מוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות? הדבר החשוב ביותר שעליכן להקפיד עליו הוא השימוש במוצרי קוסמטיקה איכותיים, פעילים ומתקדמים.

בעשורים האחרונים התחוללה התפתחות משמעותית בשוק הקוסמטיקה המקצועי, דבר המאפשר לקוסמטיקאיות המקצועיות להציע מגוון רחב של טיפולים אפקטיביים המעניקים פתרונות ברמה גבוהה ביותר לנזקי עור שונים.

ברשימה זו ניתן למנות את טיפולי הפיגמנטציה וכתמי שמש, את טיפולי אנטי- אייג'ינג ללוחמה בהזדקנות עור, את הטיפול בצלקות שנגרמו כתוצאה מפצעי אקנה, וכמובן גם טיפול בנגעים עוריים והתמודדות עם תופעות של עור בוגר, רגיש, שמן, יבש ועוד.


מוצרים איכותיים באישור מטעם משרד הבריאות

במהלך רכישת תכשירים שונים ומוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות, מכוני יופי ויועצות יופי עצמאיות, ישנם כמה דברים שכדאי לשים עליהם את הדעת על מנת להבטיח שמדובר במוצרים איכותיים, כשאחד החשובים שבהם הוא אישור מטעם משרד הבריאות.

כמו כן, חשוב לוודא שהמוצרים עומדים בסטנדרטים גבוהים על פי התקנים הבינלאומיים המחמירים וכוללים מוצרי טיפול וטיפוח מתקדמים בהתאם למגמות הבריאות העכשוויות כגון חומרים ידידותיים לסביבה ונטולי רכיבים משמרים להגדלת חיי המדף (פארבנים), לרבות רכיבים מהונדסים גנטית ו\או תוצרי נפט.

נושא מהותי נוסף בבחירת מוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות הוא הקפדה על התאמתם לצרכי העור של לקוחותיך ושימוש בתכשירים המכילים ריכוז גבוה של חומרים פעילים, מתקדמים וחדשניים. כך תדעי כי הענקת ללקוחותיך את הפתרון הטוב ביותר והמקצועי ביותר לבעיות וצרכי העור שלהם.

יחד עם זאת, כדאי ומומלץ להקפיד עם הלקוחות שירכשו את המוצרים ושיתמידו עם השימוש בהם בבית במטרה שישמרו על העור בין טיפול לטיפול בקליניקה וישמרו את התוצאות המעולות שנרשמו ביציאה מהמכון שלך.


אבסולוט קר: מוצרים טיפוליים ומקצועיים בעלי האישורים המחמירים ביותר

אסולוט קר מציעה סדרת תכשירים איכותית ביותר הכוללת עשרות מוצרים ותכשירים מקצועיים, פרי פיתוח של המעבדות המתקדמות ברחבי העולם. הפורמולות כולן טבעיות ו"ירוקות", כמו גם מכילות את חומרי הגלם החדשניים ביותר וחומרים פעילים שיעילותם הוכחה במחקרים קליניים.

כל המוצרים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של משרד הבריאות בישראל והתקנים האירופאיים המקבילים.

אבסולוט קר מציעה מגוון מוצרי טיפוח וטיפול על פי סוג העור או סוג הטיפול הרצוי המתאימים הן לשימוש בקליניקה והן לשימוש ביתי כטיפול משקם. ביניהם, מוצרים לטיפולי הבהרה ופיגמנטציה, מוצרים בעלי אפקט מיידי וויזואלי של מתיחה ומילוי קמטים, טיפול אנטי אייג'ינג עוצמתי מתאי גזע צמחיים, טיפול ממוקד ויעיל בבעיות אקנה ופצעונים ועוד...


1,144 views0 comments
bottom of page