top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

מחפשת קרם פנים מומלץ? קבלי טיפים לבחירת הקרם המושלם

הנתונים הסטטיסטיים מלמדים שמרבית הנשים נוהגות להשתמש דרך קבע במוצרי טיפוח כחלק מהשגרה היומיומית שלהן. מטבע הדברים, כול מי שמקפידה על שגרת הטיפוח שלה תעדיף לעשות שימוש בקרם פנים מומלץ. כאן מתעוררת השאלה מהו קרם פנים מומלץ? האם זהו תכשיר שהפרסומות מבטיחות הרים וגבעות לאלו שתבחרנה בו, או כזה שהחברה הטובה משבחת ומהללת?


ואכן מתברר שלא מעט נשים בוחרות תכשירי טיפוח שאינם מתאימים בהכרח לסוג העור שלהן ו\או עושות בתכשירים שימוש לא נכון. אז איך בוחרים את הקרם המושלם? אחד מהכללים הבסיסיים ביותר הוא התאמה לסוג העור, ולצורך זה ניתן להיוועץ ברופא עור ו\או קוסמטיקאית מוסמכת לפני הרכישה.



התאמת הקרם לסוג העור ומטרות השימוש


בין אם עור הפנים הנו שמן, יבש או מעורב, שהרי לכל סוג עור צרכים משלו. לפיכך כדאי לקחת בחשבון שלא כול תכשיר טיפוח המחולל פלאים אצל החברה הטובה יצליח להשיג את אותן התוצאות אצל מישהי אחרת. הכלל השני לבחירת קרם פנים מומלץ הוא הגדרת המטרות וזמני השימוש בו, כמו לדוגמה קרם יום מפיג מתחים מסדרת MULTI-VITAMINS של Absolute CARE להעלמת סממני העייפות והגיל.


קרם לילה מאותה הסדרה עם שיעור גבוה של ויטמין C ותמציות שמנים, לעידוד התחדשות הקולגן בעור, מה שתורם להרמת העור ומיצוקו. לבעלות עור בוגר כדאי להכניס לשגרת הטיפוח קרם יום נגד קמטים מסדרת DERMO COSMETIC הנחשב לקרם אנטי אייג'ינג עוצמתי במיוחד לשיפור האלסטיות והמוצקות של העור, להפחתת עומק הקמטים הקיימים ולעיכוב סממני גיל עתידיים.




בדיקת הרכיבים הפעילים


כלל נוסף לבחירת קרם פנים מומלץ הוא בדיקת הרכיבים הפעילים. חומצה היאלורונית, לדוגמה, היא רכיב טבעי שמסייעת לשמירה על מרקמו וגמישותו של העור. שמן החוחובה עשיר בחלבונים, ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות, ואפקטיבי להרגעת העור, למניעת גירודים ויובש ולחידוש הרעננות של עור בוגר.

קבלי טיפים לבחירת קרם פנים מומלץ


לטיפול יעיל באנטי אייג'ינג כדאי להעדיף מוצרי טיפוח המכילים Vitamin A (רטינול) המסייע לתחלופת תאי עור, או חמאת שיאה המכילה ריכוז גבוה של חומצות שומן ופועלת להמרצת המטבוליזם, חידוש תאי העור ועיכוב תהליכי הזדקנות.


ישנם גם קרמים המכילים שיעורים גבוהים של רכיבים פעילים כדוגמת Bio-Marine collagen, לעידוד ייצור הקולגן בשכבת הדרמיס, הגברת האלסטיות של רקמות העור ולהגנה מפני קרינת UV ונזקים סביבתיים.



258 views0 comments
bottom of page