top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

המדריך לרכישה נבונה: כל מה שכדאי לדעת על סרום לפנים

מחפשות סרום לפנים? מתקשות לבחור בסרום הנכון בין מכלול הסוגים הקיימים בשוק? בשנים האחרונות זוכה הסרום למקום של כבוד מעל לשידת האיפור שלנו, אך המציאות מלמדת שמרביתנו לא באמת יודעים מהו בדיוק המוצר הזה, מה הוא מכיל ובאיזה גיל כדאי להתחיל ולעשות בו שימוש.

הסרום הנו תמצית מרוכזת המכילה מכלול רחב של חומרים פעילים כגון ויטמינים, מינרלים, חומצה הילארונית, חלבוני חיטה, תמציות צמחים, כמו גם שמנים, אנזימים ותמציות של תאים. הואיל והחומרים הפעילים מתאפיינים במולקולות הקטנות, כושר החדירה והספיגה של הסרום אל תוך שכבות העור התחתונות גבוה יותר.


החדרת כמות גבוהה של רכיבים פעילים עד לעומק שכבות העור

מעניין לדעת כי הסרום לפנים נחשב לתכשיר די חדש שכן יצא לראשונה אל השוק לפני כשני עשורים בלבד. למעשה, השם "סרום" הגיע לתעשיית הקוסמטיקה מעולם הרפואה, שם מדובר בנסיוב המופק מדם לצורך הגנה וריפוי.

כיום מונה השוק מגוון בלתי נדלה של סרומים מסוגים שונים, כשהמשותף לכולם הוא היותם על בסיס נוזל צמיגי ומורכבים ממולקולות קטנות במיוחד, מה שמאפשר החדרת כמות גבוהה של רכיבים פעילים עד לעומק שכבות העור, להשבת המרכיבים שאבדו לו.

לאור הבנה עמוקה שחלה בשנים האחרונות בכל הקשור למנגנוני העור, החלו לפתח סרומים המתאפיינים בריכוז גבוה של חומרים פעילים ובעלי השפעה עמוקה ביותר, הן להגנה על העור והן להאטת תהליך הזדקנותו.

סרום לפנים
סרום לפנים של אבסולוט קר

עיכוב תהליכי הזדקנות של העור

הסרום לפנים מכיל ריכוז גבוה של מולקולות זעירות של חומרים פעילים החודרים לשכבות העמוקות של העור. הסרום מהווה בסיס מעולה לקרם הלחות אשר נמרח עליו ותורם ליכולת ספיגה טובה יותר של קרם הלחות על העור, מאחר והוא מאפשר ללחות לחלחל עד לשכבות העור העמוקות ביות ובכך להעניק לו הזנה מרוכזת למשך זמן. השימוש בסרום מסייע לעיכוב תהליכי הזדקנות של העור, להבהרת כתמי שמש ו\או כתמי גיל, כמו גם לדחיית הופעתם של קמטוטים וקמטים.

ניתן ומומלץ להתחיל את השימוש בסרום החל מגילאי 20, זאת במטרה להקנות לעור מרכיבים שמגנים עליו מפני השפעת פגעי האקלים שעשויים להאיץ את תהליכי ההזדקנות. בהמשך, בגילאי ה-30 ואילך, מומלץ להקפיד על שגרת טיפוח הכוללת שימוש בסרום פנים הן בבוקר והן בערב, זאת בתוספת לשימוש בקרמים ייעודיים שונים ליום ולילה.

לסיכום, אל תוותרו על סרום פנים! שילוב הסרום כחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומית יפחית באופן משמעותי את תהליכי הזדקנות העור ויתר

להשבחת העור, מיצוקו והטמעת הלחות החשובה לעור.




1,764 views0 comments
bottom of page