top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

טיפים לבחירת קרם לחות מומלץ לפנים

מתקשות בבחירת קרם לחות מומלץ לפנים?

קרם לחות טוב מוגדר בשגרת הטיפוח כמוצר חובה, ואין זה משנה אם סוג העור יבש, שומני או מעורב, שהרי בכול מקרה זקוק העור ללחות והזנה. עם זאת, התפתחותה של הטכנולוגיה הקוסמטית הובילה לשכלול הטכניקות הוותיקות לטיפוח העור ולפיתוח לא מעט מתודות טיפול חדשות ומתקדמות.


תעשיית הקוסמטיקה כה שוקקת חיים, עד שמדפי החנויות גדושים בהיצע ענקי של מוצרי קוסמטיקה, כשכל מוצר מתאפיין ייעוד ייחודי משלו, החל מגמישות, מוצקות, וחיזוק האלסטיות, וכלה בהמרצת המטבוליזם, חידוש תאי העור, ריכוך, הזנה ועיכוב תהליכי הזדקנות, וכאן מתעוררת השאלה איך בוחרים קרם לחות מומלץ לפנים?


חומרים סופחי מים הלוכדים את הלחות שבתאים


העור נוטה לאבד נוזלים בשל מגוון רחב של גורמים שונים, בהם שינויים הורמונליים, גנטיקה, חשיפה לשמש, דטרגנטים וכן הלאה, ולהיהפך ליבש ומחוספס. קרם לחות מומלץ לפנים אמור למנוע מהלחות הטבעית שבעור להתאדות, בעזרת חומרים סופחי מים הלוכדים את הלחות שבתאים.


לדוגמה, רכיב פעיל המכונה "Dura Quench IQ" שנועד ללחח את העור ולמנוע אובדן לחות, וכן Sodium Hyaluronate המסייע לשמירה על רמת הלחות של העור, או NaturAqua להקניית לחות עמוקה ומידית. קרם לחות טוב נדרש לספק גם אפקט של רעננות, זאת באמצעות רכיבים פעילים, כדוגמת Pepha Ctive המשפרים את תהליכי המטבוליזם של העור והזרמת אנרגיה לתאים.


רכיבים פעילים לאנטי אייג'ינג ומיצוק העור


מעבר לקריטריונים הללו, קרם לחות מומלץ לפנים הוא זה המותאם באופן פרטני לסוג העור. עור יבש, למשל, זקוק ללחות ולהזנה רבה יותר לקבלת מרקם אחיד ורענן, בעוד שלעור שמן נדרש קרם לחות מבוסס על ג'ל או רכיבים מימיים, למניעת שמנוניות יתר ופצעונים.


כמו כן, כדאי להעדיף סדרות של תכשירי קוסמטיקה הכוללות, בין היתר, הגנה מפני רדיקלים חופשיים ונזקים סביבתיים נוספים, הגנה מפני קרינתUV , כמו גם סרומים עם רכיבים פעילים לאנטי אייג'ינג ומיצוק העור, כשבקטגוריה זו ניתן למנות את שמן השקדים וחמאת השיאה המכילה ריכוז גבוה של חומצות שומן להמרצת המטבוליזם, ריכוך, הזנה וחידוש תאי העור, הגמשת עור עייף ועיכוב תהליכי הזדקנות.






547 views0 comments
bottom of page