top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

שלא ימרחו אתכן: ככה תבחרו קרם פנים מומלץ

מחפשות קרם פנים מומלץ? כזה שייטיב באמת עם עור הפנים שלכן. Absolute CARE מסבירים שאחת מעצות הזהב היא להקפיד ולבחור את קרם הפנים המותאם לסוג העור.


אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בתחום הטיפוח נוגע לשימוש לא נכון במוצרי טיפוח ובתכשירים. מסקר שנעשה לאחרונה עולה שרבות מקרב המשתמשות במוצרי טיפוח כאלו ואחרים, נוהגות לרכוש "קרם פנים מומלץ" בהשפעת הפרסומות אשר יוצאות בהבטחות לעור פנים מושלם ו\או המלצות של בנות משפחה וחברות. מהסקר עולה עוד שרבות מהנשים עושות שימוש בתכשירים שאינם מתאימים כלל לסוג העור הספציפי שלהן.


התאמת מוצר הטיפוח לסוג העור

כאמור, אחד הקריטריונים לבחירת קרם פנים מומלץ הוא התאמתו לסוג העור. יחד עם זאת, עור הפנים נתון לשינויים באופן דינמי ומשתנה לאורך הזמן, אם מפאת הגיל, תזונה, דיאטות, שתייה בלתי מספקת, הרגלי עישון, כמו גם מחלות, צריכת תרופות, סטרס, חשיפה לשמש ושינויי מזג האוויר.


לפיכך, אין לרכוש לאורך זמן מוצר טיפוח קבוע, אלא לאבחן את סוג העור מעת לעת ולבחור בקרמים ותכשירי פנים בהתאמה. מומלץ שאבחון סוג העור ייעשה בידי גורם מקצועי כמו רופא עור, קוסמטיקאית או מדריכת קוסמטיקה מומחית.


טיפ נוסף הוא בדיקת הרכיבים שמעל לגב המדבקה. ככלל, רשימת הרכיבים מופיעה בסדר יורד לפי השיעור היחסי שלהם בתכשיר, כך שהחומר המופיע ראשון הוא הרכיב שהכמות שלו היא הגבוהה ביותר.


להימנע מרכישת מוצרים קוסמטיים המכילים חומרים שמקורם בתעשיית הנפט

אנו באבסולוט קר מוסיפים שבהקשר לרשימת המרכיבים המודפסים מעל למדבקה, יש לבדוק ביתר קפדנות את אופיים וטיבם של הרכיבים הללו, ולהימנע ככול שניתן מרכישת מוצרים קוסמטיים המכילים פארבנים, סיליקונים, פרופילן גליקול, שמנים מינרליים, פטרולטום וחומרים שמקורם בתעשיית הנפט וידועים ככאלו שעלולים לעורר בעור רגישות, פריחה ואלרגיה.


ככלל, קרם פנים מומלץ אמור להעניק תחושה נעימה בעת השימוש בו ולשלב בתוכו חומרי הזנה, לחות, מסנני קרינה ושיעור גבוה של חומרי אנטי אייג'ינג פעילים, כך שתכשיר הטיפוח גם מזין את העור ובו זמנית גם מעכב את תהליכי ההזדקנות של העור. כמו כן, בטרם בחירת קרם הפנים, מומלץ לנסותו תחילה מאחורי האוזניים, כדי לוודא שאין התפתחות של תגובה אלרגית ושהתכשיר אכן בטוח לשימוש.






1,064 views0 comments
bottom of page