top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

איך להעלים שקיות מתחת לעיניים? קבלו את המדריך המלא


סובלים מנפיחות, כתמים כהים ו\או שקיות מתחת לעיניים? נפיחות מתחת לעיניים נחשבת לתופעה שכיחה, המתפתחת על פי רוב בסביבות גילאי ה- 50 ואילך ומתעצמת ככל שמתבגרים. רבים נוהגים לקשור את תופעת השקיות למחסור בשעות שינה, ובפרט על רקע העובדה שהנפיחות בעיניים ניכרת בעיקר בעת התעוררות משינה, ומחסור בשינה עשוי להבליט את התופעה אף יותר.


הדבר נובע מנדידת רקמות השומן שמתחת לארובות העיניים. שרירי הפנים מתכווצים ונרפים בעת הפקת הבעות פנים שונות כמו צחוק, חיוך או בכי, וכתוצאה מכך נוצר לחץ על מעטפת השומן שמתחת לארובות העיניים והיא בולטת כלפי חוץ. בגילאים הצעירים, חוזר המצב לקדמותו מיד עם הרפיית שרירי הפנים.



גורמי סיכון להופעת נפיחות וכתמים כהים מתחת לעיניים


יחד עם זאת, במרוצת השנים, נחלשים שרירי הפנים, העור מאבד מגמישותו וחיוניותו והופך לרפוי יותר. שקיות מתחת לעיניים עשויות להופיע בעקבות גורמים אחרים שאינם בהכרח קשורים רקמות השומן שמתחת לארובות העיניים.


ברשימה זו נמנים גורמים גנטיים תורשתיים, ייצור מוגבר של מלנין בעקבות חשיפה ממושכת אל השמש, כלי דם באזור שמתחת לעיניים שנפגעו, עישון, צריכה מרובה של קפאין וכאמור גם מחסור חמור בשעות שינה.


שקיות מתחת לעיניים מוגדרות, אמנם, כבעיה קוסמטית אסתטית, אך הן עלולות גם להעיד על בעיות רפואיות כמו תת פעילות של בלוטת התריס או תפקוד לקוי של הכליות, לפיכך, מוטב לגשת תחילה אל הרופא כדי לשלול בעיות רפואיות בטרם הטיפול להעלמת השקיות והנפיחות.



איך להעלים שקיות מתחת לעיניים

קרם עיניים מסדרת המוצרים HYALURONIC ACID


ניתן להעלים ואף למנוע מלכתחילה שקיות מתחת לעיניים, נפיחות וכתמים כהים בעזרת שימוש בתכשירים קוסמטיים המכילים רטינול, חומצות אלפא הידרוקסיות, חומצה היאלורונית וחומרים פעילים נוספים כדוגמת קרם עיניים מסדרת המוצרים HYALURONIC ACID מבית המותג Absolute CARE.


הרכיבים הפעילים כוללים חומצה היאלורונית טהורה לשמירה על מרקם רך וגמיש של העור, חומר טבעי המכונה Easyliance למתיחה והרמה קוסמטית של העור עם תוצאות הנראות לעין באפקט מיידי, כששימוש לאורך זמן מביא להחלקת הקמטוטים.


רכיבים פעילים נוספים הם Dura Quench IQ ו- Sodium Hyaluronate שהנם חומרים פעילים ללחלוח העור, לשימור רמת הלחות שבעור ולהקניית מראה חלק וגמיש ומלא חיוניות. מוצרים נוספים בסדרה זו הם קרם יום, קרם לילה וסרום פנים.



6,621 views0 comments
bottom of page