top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

המדריך המלא: כל מה שחשוב לדעת על סרום לפנים

מהו סרום לפנים? איך בוחרים את הסרום הנכון ובאיזה גיל כדאי להתחיל ולעשות בו שימוש? חברת Absolute Care מציינים שהסרום מהווה, למעשה, תמצית מרוכזת של חומרים פעילים כדוגמת ויטמינים, מינרלים ושמנים צמחיים, המתאפיינים במולקולה קטנה ויכולת חדירה וספיגה גבוהות יותר לשכבות התחתונות של העור.


הסרום נחשב לבסיס מושלם לספיגת קרם הלחות, היות והוא מסייע באגירת הלחות בשכבות העור העמוקות. חברת B4U מסבירים שרבים מתחילים לעשות שימוש בסרום לפנים בסביבות גילאי ה- 30, עם זאת, ניתן מומלץ להתחיל ולהשתמש במוצר החל מגילאי ה- 20, כשהעיקרון הוא להעניק לעור רכיבים מרוכזים לחיזוק והגנה ומניעת השפעת פגעי האקלים והזדקנות.



התאמת הסרום לסוג העור

בשוק כיום משווקים אינספור סוגים של סרומים שונים כגון סרום לפנים לעור רגיל, לעור שמן, לעור יבש, סרום להבהרת כתמי פיגמנטציה וסרום המותאם לכל סוגי העור. הסרום לעור רגיל מיועד להוספת לחות לעור, ל"קשירת" הלחות אל התאים למניעת בריחתה, דבר הנחשב לקריטי באקלים שבו אנו חיים.


סרום לעור שמן משמש לוויסות הפרשת שומן בעור ולמניעת ברק. חלק מאותם הסרומים לעור שמן מכילים חלקיקים זעירים לספיחת השומן העודף שבעור והקניית תחושה קלילה ונעימה, וכן חומרי חיטוי עדינים ואנטי דלקתיים, למניעת התפתחות של בקטריות ופצעים.


הסרום לעור יבש, לעומת זאת, מתמקד בהעלאת רמת הלחות שבעור, המרצת חידוש העור ועיבוי השכבה העליונה, מה שמסייע להאטת תהליך ההזדקנות.



סרום אנטי אייג'ינג להאצת המטבוליזם של העור וסיוע לשיקומו

למי שסובלים מגוון עור שאינו אחיד ו\או כתמי פיגמנטציה, כדאי להשתמש בסרום ייעודי, המכיל חומצות שונות וויטמינים שמטרתם לפרק ריכוזים של תאי מלנין ומניעת הצטופפות תאים חדשים, וישנו, כאמור, גם סרום לפנים המותאם לכל סוגי העור, שמטרתו הגלובלית היא הגנה על העור מפני נזקי סביבה ושמירה על הנעורים.


כמו כן, ניתן למצוא גם סרום אנטי אייג'ינג המכיל חלבונים להאצת המטבוליזם של העור וסיוע לשיקומו, סרום המתמקד באזור העיניים להפחתת קמטי מניפה והגבות ועוד. מאחר והסרום הנו תכשיר מרוכז, נדרשות רק כמה טיפות סרום בלבד במהלך השימוש. יש לטפטף מספר טיפות מהסרום לכף יד נקייה ולמרוח בתפיחות קלות ובתנועות החלקה.





337 views0 comments
bottom of page