top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

המדריך לבחירת מסכה לפנים

Updated: May 27, 2020

אצל נשים רבות מתאפיינת שגרת הטיפוח בגרסת הבייסיק שכוללת ניקוי פנים, מריחת קרם לחות והסרת איפור בלילה. ישנן את המחמירות שמקפידות למרוח גם סרום בטרם מריחת קרם הלחות, בעוד שהקפדניות ביותר עושות שימוש גם בקרם עיניים עשיר, קרם לאזור הצוואר וקרם לילה.


ואף על פי כן, מוקפדת ככול שתהייה שגרת הטיפוח היומית, היא איננה מושלמת ללא מסכה לפנים. המסכות לפנים מכילות שיעורים גבוהים יותר של חומרים פעילים והן משמשות כמעין זריקת מרץ וטיפול משלים לנוסחת הטיפוח היומית. יחד עם זאת, קיימות כיום בשוק אינספור מסכות מסוגים שונים, ובטרם בחירת מסכה לפנים חשוב לבדוק הן את יעודה, והן את מרקמה ואופי השימוש בה.


אנשי הצוות המקצועי של המותג היוקרתיAbsolute CARE, מסבירים שנשים רבות עושות שימוש בגרסת הבייסיק לטיפוח עור הפנים, כשהדבר מסתכם במריחת קרם לחות, הסרת האיפור לקראת השינה וניקוי העור בסבון פנים.


ישנן נשים שגרסת הטיפוח שלהן מתקדמת יותר ומקפידות על שימוש בסרום, קרם צוואר, קרם עיניים, קרם יום וקרם לילה. בין אם נוסחת הטיפוח היא בגרסת הבייסיק ובין אם בגרסה המשודרגת, רצוי להוסיף לשגרת הטיפוח גם מסכה לפנים, מאחר וריכוז הרכיבים פעילים בה גבוה בהשוואה לתכשירים היומיומיים.


הקריטריונים להתאמת המסכה לפנים


אז איך בוחרים מסכה לפנים? ככלל, ניתן לסווג את המסכות לפנים לכמה קטגוריות עיקריות שהן: מסכות ניקוי ופילינג, מסכות יופי וזוהר, מסכות לחות והזנה, מסכות lift למתיחה ומיצוק עור בוגר, מסכות טיפוליות לטיפול באקנה, כתמי פיגמנטציה, עור רגיש ואדמומי, ומסכות לטיפול באזורים ספציפיים כמו קמטוטים סביב בעיניים, צוואר וכן הלאה.


בנוסף, ניתן למצוא גם מסכות multitasking הממלאות כמה פונקציות בו זמנית. גם הקטגוריות הללו ניתנות לחלוקה לתת קטגוריות כמו מסכות ניקוי ופילינג שחלקן סופחות לכלוך ושומן ואחרות מכילות גרגרים להסרת תאי עור מתים, או מסכות לחות והזנה שחלקן מתאימות לעור בוגר ועשירות בשמנים ורכיבים מעכבי הזדקנות, בעוד אחרות קלילות ומיועדות לעור צעיר.


יש להתאים את המסכה לפנים על פי סוג העור, הבעיות שמהן העור סובל, הגיל, וכן יעודה של המסכה, מרקמה ואופי השימוש בה. מומלץ להשתמש במסכה לפנים בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע, כשבתקופות מעבר כדאי להשתמש בהן לעתים קרובות יותר. לנשים המתאפיינות בעור יבש, מוטב לבחור במסכות לחות והזנה, בעוד שלנשים עם עור שמן כדאי להעדיף מסכות ניקוי.


סיווג המסכות על פי קטגוריות

באופן כללי, ניתן לסווג את המסכות לפנים לשלוש קטגוריות עיקריות שהן מסכות ניקוי ופילינג, מסכות שמטרתן לטפל בבעיה נקודתית ממנה סובל העור, כדוגמת אקנה או כתמי פיגמנטציה, ומסכות המיועדות לעור בוגר להשלמת החוסרים שאבדו ברבות השנים.


ישנן גם מסכות הממלאות כמה פונקציות בו זמנית, כמו מסכה לפנים מסדרת דרמו קוסמטיקס לעידוד פעילות מיטבית של תאי הגזע בעור, ללוחמה בסממני עייפות ולעור במראה קורן וזוהר.


בתוך הקטגוריות הללו קיימות תתי קבוצות של מסכות מסוגים שונים. לדוגמה, ישנן מסכות ניקוי ופילינג במרקם גרגרי להסרה מכנית של תאים מתים, מסכות להסרת לכלוך ותאי עור מתים על ידי המסה ביולוגית של דבק בין-תאי ומסכות עם רכיבים סופחי לכלוך ושומן.



סדרת המוצרים PEELING & FACIAL MASKS


כלל, בטרם השימוש במסכה לפנים, חשוב לקרוא את ההנחיות שעל גב האריזה. כמו כן, להעצמת האפקט הטמון במסכה, חשוב גם להקפיד ולמרוח אותה מעל לעור נקי. אחת מסדרות המוצרים המומלצות ביותר לטיפוח עור הפנים היא PEELING & FACIAL MASKS מבית המותג Absolute CARE.

מדובר בסדרה המונה שבעה סוגים שונים של מסכות ופילינג, המספקות מענה כולל לצורכי העור השונים ומותאמות לכול סוגי העור. סדרה זו כוללת, בין השאר, מסיכת פילינג רטינול לחידוש מרקם העור באמצעות המסת תאי העור המתים, מסיכת לחות מועשרת ריכוזים גבוהים של חומרים פעילים, מסיכת פילינג מיקרו קריסטלי לליטוש שכבת העור העליונה, מיצוק עור הפנים ומניעת קמטים, מסיכת עיניים המבוססת על נוסחה חדשנית המדמה את אפקט הבוטוקס ועוד.









62 views0 comments
bottom of page