top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

כל מה שכדאי לדעת על ויטמין C לפנים

ממאות מחקרים מדעיים אובייקטיביים שנעשו בתחום הוכחה תרומתו של ויטמין C לפנים לשיפור התפקוד ומראה העור. הוא מסייע בשימור רמת הלחות בתא, הוא מכיל רכיבים נוגדי חמצון, הוא מכיל רכיבים נוגדי דלקת ומעניק לעור מראה חיוני, רענן ומלא ברק. כמו כן מכיל הוויטמין מנגנונים להגנה מפני רדיקלים חופשיים, לתיקון נזקי קרינת השמש ולשיקום מהיר של העור מפצעי אקנה ופציעות.


יחד עם זאת, מה שהופך אותו ל- Wonder Woman של האנטי אייג'ינג נעוץ ביכולת שלו לעודד יצור קולגן, אותו החלבון האמון על מיצוק העור, טשטוש הקמטים ולהאטת תהליך ההזדקנות. הוויטמין ניחן ביתרונות מופלאים, אלא שהגוף שלנו אינו מסוגל לייצר אותו לבד, לפיכך הוא זקוק לאספקה ממקורות חיצוניים.



להעניק לעור את זריקת העידוד הנחוצה לו


ירקות ירוקים, עגבניות ופירות הדר עשירים, אמנם בוויטמין C, אלא שריבוי באכילתם ו\או נטילת תוספי מזון אין בהם דיי כדי להשיג את כל התועלות שהוזכרו כאן, ועל מנת להעניק לעור את זריקת העידוד הנחוצה לו, יש לעשות בו שימוש כתכשיר למריחה.


ניתן למצוא כיום על המדפים מספר לא מבוטל של תכשירים, מסיכות פנים, סרומים וקרמים המכילים ויטמין C לפנים, כשאחת מסדרות התכשירים המנצחים היא 4 IN 1 EFFECT מבית Absolute Care. מדובר בסדרת תכשירים הכוללת מגוון מוצרים שונים כגון קרם עיניים מזין להעלאת ריכוז הלחות באזור העיניים, להפחתת סממני העייפות ושיפור המרקם והאלסטיות של העור העדין שסביב העיניים.



לפנים C ויטמין

סדרת התכשירים 4 IN 1 EFFECT


סדרת התכשירים 4 IN 1 EFFECT מונה גם קרם לילה טיפולי עם רכיבים פעילים המאיצים את ייצור הקולגן בזמן השינה, קרם צוואר ומחשוף לטיפול ממוקד ולהגנה מלאה מפני נזקי הזמן והסביבה, כמו גם קרם לחות מתקדם המבוסס על נוסחה ייחודית להשגת אפקט אנטי אייג'ינג יעיל ומשמעותי וסרום טיפולי ללוחמה בסממני הזמן ולהפחתת סימני מתיחה וקמטים.


סדרת הקוסמטיקה מכילה חומרים פעילים ומתקדמים בשיעורים גבוהים, בהם ויטמין C לפנים, Vitamin E שהנו חומר אנטי אוקסידנטי להגנה מפני רדיקלים חופשיים, זירוז קצב התחדשות העור והאטת תהליכי ההזדקנות, Syn Coll שהנו פורמולה חדשנית להמרצת ייצור הקולגן ולהפחתה ניכרת בעומק הקמטים, ורכיבים פעילים נוספים לשיפור תהליכי המטבוליזם של העור ותפקוד התאים, להזרמת אנרגיה מחודשת ולהקניית מראה רענן, טבעי וצעיר.


אצלנו באבסולוט קר ישנה סדרה המכונה מולטי ויטמינים ושם יש קרם לילה ויטמין סי שמכיל ריכוז גבוה של ויטמין זה. כמו גם, סרום ויטמין סי לפנים ( מכיל ריכוז גבוה של ויטמין סי) שהוא מוצר נהדר, מרקם קליל, ריח עדין ונעים ובעל יכולת ספיגה נהדרת אשר נספגת במהירות. מתאים לכל סוגי העור. סרום פופולרי במיוחד.


601 views0 comments
bottom of page