top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

טיפול בפיגמנטציה בפנים והעלמת כתמי עור - המדריך

Updated: Oct 3, 2018


סובלת מכתמי שמש, כתמי גיל, כתמי הריון ו\או נמשים? מחפשת שיטה אפקטיבית בנושא של טיפול בפיגמנטציה בפנים? אנשי הצוות המקצועי של חברת אבסולוט קר מסבירים שהכתמים והפיגמנטציה מעל לעור בכלל ועור הפנים בפרט, מתהווים, למעשה, בעקבות כך שגופנו מגונן על עצמו.


החשיפה לשמש גורמת לעורנו להפריש חומר המכונה "מלנין", פיגמנט צבע חום כהה או שחור, שנועד לסייע בהתמודדות מול השפעת קרני השמש ולהגן על השכבות הפנימיות של העור. אלא שהמלנין מופרש לעתים באופן בלתי סימטרי, ובמקום מראה שזוף יפה ואחיד, נוצרים באזורים מסוימים בפנים כתמי שמש כהים. גם להורמונים ישנו תפקיד לא מבוטל בהפקת המלנין, כשנטילת גלולות למניעת הריון לאורך זמן עשויה אף היא לעודד פיגמנטציה של העור.


הגורמים להיווצרותם של כתמים בפנים


מאבסולוט קר מוסיפים שגם הגיל מהווה גורם להיווצרותם של כתמים בפנים, זאת כתוצאה מהשינוי ההורמונלי שמתרחש בגוף במהלך ההזדקנות הטבעית. תופעת הפיגמנטציה בפנים עשויה להיווצר גם כתוצאה מפצעי אקנה, נטילת תרופות מסוימות, מתח נפשי ממושך, תזונה לקויה או מחסור בוויטמינים, זאת להבדיל מנמשים שהנם פיגמנטציה גנטית מולדת.


יחד עם זאת, חשיפה ישירה ולאורך זמן לקרני השמש יגרמו לנמשים להפוך לכהים ובולטים יותר. ישנן אינספור "תרופות הסבתא" כאלו ואחרות לטיפול של פיגמנטציה בפנים, החל ממיץ לימון עם כורכום, מסיכת פפאיה מרוסקת ויוגורט עם שיבולת שועל, ועד לאלוורה, עלי נענע וממרח שקדים בדבש. מדובר בשיטות שעל פי רוב אינן מזיקות, אך לגבי יעילותן, מוטל הדבר בספק.


מוצרי אבסולוט קר מבוססים על פורמולות מתקדמות ויעילות מאוד, הפורמולות גם אינן מכילות חומרים מסוכנים שבטיחותם מוגבלת ושנמצאים במרבית מוצרי ההבהרה בשוק (מהאתר ומהקטלוג). זאת אומרת, מאוד חשוב להדגיש שכיום הרבה תכשירי הבהרה משתמשים בחומרים מסוכנים ומסרטנים שאומנם נותנים תוצאה אפקטיבית, אך לטווח הארוך הם מסוכנים לעור. לעומת זאת, התכשירים שלה הם גם מאוד טובים לעור.


סדרת מוצרים חדשנית להבהרה אחידה של גוון העור


במידה והשיטות הביתיות של טיפול בפיגמנטציה בפנים מתבררות כבלתי מועילות, ובפרט במקרים של פיגמנטציה חריפה, אזי מומלץ לרכוש תכשירים להבהרת כתמים, שפעילותם מבוססת על חומרים שמצמצמים את ייצור המלנין. חברת אבסולוט קר השיקה לאחרונה את סדרת המוצרים החדשנית והייחודית "BE BRIGHT" להבהרה אחידה של גוון העור.


מדובר בסדרת מוצרים מקיפה הכוללת מעטפת רחבה של פתרונות שונים להבהרת העור, בהם מסכת פנים, קרם למניעת התפתחות כתמי גיל לעור הבוגר, קרם הבהרה ואנטי פיגמנטציה, קרם ידיים לטיפול בכתמי שמש וגיל, מי פנים להבהרת העור ועוד. התכשירים הללו כוללים רכיבים פעילים טבעיים לעיכוב תהליך הפיגמנטציה, להרגעת העור ולצמצום נזקי העור הנובעים מקרינת UV וחשיפה לכימיקלים.

126 views0 comments
bottom of page