top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

כול מה שחשוב לדעת על טיפול בפיגמנטציה בפנים

מחפשים פתרונות יעילים לטיפול בפיגמנטציה בפנים ולהעלמת כתמי העור? כתמי עור ופיגמנטציה נחשבים לתופעה נפוצה, ובארץ מדובר בתופעה שכיחה אף יותר, בשל החשיפה לשמש והאקלים החם. אין עוררין על כך שהכתמים עשויים לפגוע בגוון העור האחיד ובמראה הכללי האסתטי ולעתים אף מבגרים.


עם זאת, לא תמיד הם ניתנים להסתרה בעזרת מייק אפ ושיטות אחרות. על מנת שהטיפול בפיגמנטציה בפנים חשוב להבין תחילה כיצד כתמי העור נוצרים, מהם הסוגים השונים ולאבחן את סוג הכתם הספציפי, זאת על מנת להתאים לו את הטיפול הנכון. בתאי העור של כולנו מצוי פיגמנט המכונה "מלנין" (למעט לבקנים). הפיגמנט אחראי לגוון העור ותפקידו להגן על עורנו מפני קרינת UV.



הגורמים להופעת כתמי עור


כשמתרחש גירוי כלשהו, הופכת חומצת האמינו- טירוזין שבתא למלנין. המלנין צובע את העור בגוון כהה יותר, וכך גם מתרחשת תופעת השיזוף. במצב תקין, מייצרים התאים כמות אחידה של מלנין המתפרש על פני כל אזורי העור. אלא שלעתים קורה שבאזורים מסוימים בעור יש הפרשת יתר של מלנין.


התופעה עשויה לנבוע ממגוון רחב של גורמים שונים, החל מחשיפה ממושכת לשמש, שינויים הורמונליים ושימוש בתרופות מסוימות, דרך כתמי גיל הנגרמים מהתרבות של מלנוציטים (תאים יוצרי מלנין), ועד לפצעי אקנה, דלקות, כוויות, פציעות ומחלות עור. הטיפול בפיגמנטציה בפנים דורש, כאמור, אבחון רפואי, זאת על מנת לאבחן את הסיבה להופעת הכתם ולקבוע את אופי הטיפול בהתאם לממצאים.



כול מה שחשוב לדעת על טיפול בפיגמנטציה בפנים


סדרת הקוסמטיקה BE BRIGHT


אחת מסדרות הקוסמטיקה שהוכחו כיעילות ביותר היא BE BRIGHT מבית המותג Absolute Care. מדובר בסדרת מוצרים ייחודית וחדשנית לטיפול בפיגמנטציה בפנים ולהבהרת גוון העור. סדרת המוצרים מעניקה מענה מקיף הן כטיפול נקודתי ממוקד והן להבהרה כללית ואחידה של גוון העור.


סדרת התכשירים כוללת קרם הבהרה המבוסס על נוסחה מתקדמת לקבלת עור פנים בגוון אחיד עם אפקט מיידי, מי פנים המכילים פורמולה חדשנית לוויסות האנזים טירוזינאז האחראי להיפר פיגמנטציה, מה שמוביל להבהרת עור הפנים במידה ניכרת.


ישנה גם מסכת פנים המהווה טיפול משלים להבהרת העור, קרם חדשני לעור הבוגר למניעת כתמי גיל, קרם ידיים לטיפול בכתמי שמש וגיל, וקרם אנטי פיגמנטציה המסייעים לשמירה על מראה צעיר, קורן ורענן.



65 views0 comments
bottom of page