top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

סובלת מכתמי גיל? כתמי שמש? כול מה שכדאי לדעת על טיפול בפיגמנטציה בפנים

מחפשת תכשירים יעילים באמת לטיפול בפיגמנטציה בפנים? למעשה, כתמים ופיגמנטציה מעל לעור מתפתחים כתוצאה מכך שגופנו מגונן על עצמו. החשיפה לשמש גורמת לעורנו להפריש פיגמנט צבע המכונה "מלנין" ומתאפיין בגוון חום כהה או שחור.


המלנין הנו מולקולה המופרשת מתאים הנמצאים בשכבת העור התחתונה (מלנוציטים) להגנה על הגוף מפני קרינה על סגולה, וככל שאנו נחשפים יותר אל קרינת השמש כך מופרש שיעור גבוה יותר של מלנין, מה שגורם לעורנו להיות כהה יותר. זוהי בעצם תופעת השיזוף. אלא שהמלנין לא תמיד מופרש באופן סימטרי ואחיד, כשהדבר בא לביטוי בכתמי שמש כהים באזורי הגוף שנחשפו אל השמש, לרבות עור הפנים.


הגורמים להיווצרות פיגמנטציה וכתמים בעור

בנוסף לחשיפה לשמש, ישנם עוד מגוון גורמים שעשויים להגביר את ייצור המלנין, כמו לדוגמה ההורמונים, כך שנטילת גלולות למניעת הריון לאורך זמן יכולה להחמיר את הפיגמנטציה בעור. בהקשר זה, ניתן להזכיר את גורם הגיל, והסיבה להתפתחות והתרבות הכתמים בפנים ובעור הגוף עם העלייה בגיל, קשורה לשינויים ההורמונליים המתרחשים כחלק מהתהליך ההזדקנות הטבעית של הגוף.


ברשימת הגורמים המעודדים פיגמנטציה, ניתן למנות גם אורח חיים ותזונה לקויים, מחסור בוויטמינים, נטילה ממושכת של תרופות מסוימות, מתח נפשי וכן הלאה. ראוי להדגיש שתופעת הנמשים נבדלת מהגורמים שהוזכרו כאן, מאחר והם נובעים מפיגמנטציה תורשתית מולדת. עם זאת, חשיפה מרובה לשמש עשויה להוביל להבלטת הנמשים. אז אילו תכשירים מומלצים לטיפול בפיגמנטציה בפנים?


סדרת המוצרים החדשנית BE BRIGHT

אחת מסדרות המוצרים מומלצים ביותר לטיפול בפיגמנטציה בפנים היא BE BRIGHT מבית חברת אבסולוט קר. מדובר בסדרת מוצרים חדשנית וייחודית המבוססת על רכיבים טבעיים בלבד, ומספקת פתרונות בטוחים ומקיפים בהתאמה לצורכי העור השונים, כגון טיפול נקודתי, הבהרת גוון העור הכללי באופן אחיד ועוד.


סדרת מוצרים כוללת מי פנים וקרם להבהרת עור הפנים, מסכת פנים להבהרת העור, קרם הבהרה ואנטי פיגמנטציה, קרם לעור הבוגר למניעת כתמי גיל, כמו גם קרם ידיים לטיפול בכתמי שמש וכתמי גיל.


החומרים הפעילים בסדרה זו הם: Sepicalm VG (רכיב טבעי מפרח הקמומיל המסייע לעיכוב פיגמנטציה, הרגעת העור והפחתת נזקי שמש), O.D.A White (רכיב פעיל המסייע להבהרת העור), B-White (פפטיד ייחודי לטיפול בסוגים מסוימים של פיגמנטציה) ו- Delentigo (חומר פעיל לוויסות ייצור הפיגמנטים והבהרת כתמי גיל).



כול מה שכדאי לדעת על טיפול בפיגמנטציה בפנים

796 views0 comments
bottom of page