top of page
  • Writer's pictureabsolutecare

סרום לפנים - שאלות נפוצות


אם חשבתם שאתם היחידים שלא יודעים מה זה סרום לפנים, תדעו שאתם לא לבד. גם אם אתם הבעלים של כמה סרומים, זה לא מוצר ברור במיוחד על פני השטח. חשבו על הסתירות: זה לחות, אבל אתם עדיין משתמשים בקרם לחות. זה יכול להיות שומני, אבל זה לא בהכרח שמן פנים. זה יכול להיות מימי, אבל האם זו המהות שלו? כל כך הרבה שאלות ועדיין לא הגענו לרכיבים!

אין מה להילחץ, אין כאן מבחן. מה שכן, כדאי מאד ללמוד על זה מכיוון שטיפוח הפנים בצורה הנכונה יוכל להעניק לכם הרבה יותר ממה שחשבתם. לאחר איסוף המידע, הנה כמה תשובות לשאלות הנפוצות.


מהו סרום?


סרום לפנים הוא מוצר טיפוח לעור שאפשר למרוח על עורכם לאחר הניקוי, אך לפני מצב של לחות מכיוון שכך ניתן להעביר חומרים חזקים ישירות לעור. הסרום מתאים במיוחד למשימה זו מכיוון שהוא מורכב ממולקולות קטנות יותר שיכולות לחדור עמוק לעור ולספק ריכוז גבוה מאוד של רכיבים פעילים. זה הופך אותו לכלי נהדר למיקוד לבעיות עור ספציפיות, כמו קמטים. תגידו להתראות לסימני ההזדקנות!

סרום לפנים שאלות נפוצות



האם סרום הוא קרם לחות?


כן ולא. סרומים יכולים להיות מלאים במרכיבי לחות (חומצה היאלורונית, סרמידות) כדי לעזור לעור לשמור על לחות. אבל זה לא הופך אותם לקרם לחות במובן המסורתי.


באיזו תדירות עלי להשתמש בסרום שלי?

ובכן, הכל תלוי בסרום. קראו את התווית, אך פעם ביום כנראה יספק את הצרכים שלך.


מה ההבדל בין סרום לשמן פנים?

שאלה טובה. סרומים מסורתיים מבוססים על מים, אם כי ככל שמגמת שמן הפנים גדלה (ויש יותר ויותר שמנים בשוק), יותר שמנים משווקים כ'סרומים'. יש סרומים על בסיס מים וסרומים על בסיס שמן. סרומים על בסיס מים עוברים מתחת לקרם והם חשובים. הם מזינים את השכבה הפנימית של העור. הסרומים מבוססי השמן עוברים על גבי קרם הלחות מכיוון שיש להם מולקולה גדולה יותר. הם אמורים לשמור על השומניות וכל מה שתשים מתחת ללחות במשך כל היום. יש כל כך הרבה מוצרים בחוץ וכולם טוענים שזה הכי טוב, אז הצרכנים מבולבלים לגבי מה שיעבוד עבורם.


יש מגוון רחב של סרומים בשוק. טרם קנייתם כדאי לבדוק מה הכי מתאים לעור שלכם. עשו את הבדיקה וקדימה בהצלחה!






154 views0 comments
bottom of page